INTREBARI FRECVENTE, PRIMITE DIN PARTEA CLIENTILOR NOSTRI
Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda ?
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, foloseste Formular de contact atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare.
Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este disponibila doar pentru persoanele fizice care dintr-un motiv sau altul, au omis sa-si achizitioneze produsele pe firma, folosind datele companiei.
Operatiunea de refacturare nu este disponibila pentru comenzile efectuate in perioada Campaniei Black Friday, sau a altor evenimente similare
Am primit un card cadou si am incercat sa il folosesc, dar nu se aplica. Ce trebuie sa fac ?
Daca ai incercat sa folosesti un card cadou asigura-te ca ai introdus datele corect. Daca nu stii datele, intreaba persoana care ti-a oferit cardul cadou. Daca ai incercat sa aplici pe o comanda un card cadou castigat intr-o campanie, verifica daca produsul pe care vrei sa il comanzi face parte sau nu din categoriile participante la campanie.
Daca produsul face parte din categoriile participante la campanie si nu reusesti sa aplici cardul cadou pentru plata comenzii, te rugam sa folosesti Formular de contact.
Am pierdut Cardul Cadou. Cum il recuperez ?
Pentru recuperarea cardului cadou, completeaza Formular de contact mentionand adresa de e-mail asociata contului tau din site. In baza solicitarii tale, un specialist tehnic, va retrimite mesajul ce contine cardul cadou. Atentie, daca adresa de e-mail nu coincide cu cea asociata contului tau din site, cardul cadou nu va fi retrimis.
Cand se livreaza comanda mea ?
Daca ai cumparat un produs digital si ai platit via card online, vei primi licenta in aceeasi zi. Daca ai cumparat un produs digital cu plata OP/Ramburs sau ai cumparat un produs fizic, vei primi produsul in aproximativ 1-2 zile lucratoare, exceptand sarbatorile legale, via curier dupa confirmarea incasarii.
Ce se intampla cu Cardul Cadou EpicKeys daca returnez produsul ?
Daca returul se efectueaza in perioada de valabilitate a Cardului Cadou, acesta se reactiveaza dupa emiterea facturii de stornare, si vei putea refolosi seria cardului cadou. Daca stornarea este efectuata dupa finalizarea perioadei de valabilitate, reducerea aferenta cardului cadou nu va mai fi disponibila.
Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur ?
Foarte simplu, cu un simplu click aici – Returnarea produselor cumparate
In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat ?
Banii se intorc in contul tau, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului de catre EpicKeys, restituirea se va efectua exclusiv in contul din care ai efectuat plata. Putem de asemenea sa-ti oferim un Voucher, care va fi egal cu suma care ar trebui restituita, cu ajutorul lui poti face cumparaturi pe site.
Operatiunea de rambursare a banilor, in urma unui retur procesat, se efectueaza exclusiv prin operatiune bancara, restituirea nu se efectueaza sub forma de numerar
Nu am primit Cardul Cadou, ce fac ?
Cardul Cadou se trimite pe adresa de e-mail mentionata in comanda, dupa facturarea acesteia. In cazul in care ai verificat atat folderul inbox, cat si folderul SPAM si nu ai primit cardul cadou, iti recomandam sa ne contactezi completand Formular de contact.
Este bine de stiut ca in 9 din 10 cazuri, email-ul cu codul cardului cadou ajunge la tine in mai putin de 5 minute de la confirmarea platii, dar poate ajunge si dupa o ora in inbox-ul tau, de asemenea te rugam sa verifici si folderul SPAM. (in functie de numarul comenzilor, te sfatuim sa astepti inainte de a trimite o solicitare catre noi)
Primesc factura fiscala de achizitie ?
Fie ca esti persoana fizica, juridica sau o institutie a statului, orice achizitie de pe site-ul nostru vine insotita de factura cu TVA deductibil. Poti regasi factura fiecarei achizitii in contul tau de client, la nivel de comanda. O poti descarca imediat sau la 3 luni de la achizitie, factura va ramane permanent in contul tau.
Cum modific sau anulez o comanda ?
O comanda activa poate fi anulata sau modificata folosind Formular de contact.
Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez ?
Daca ai primit un produs si lipsesc accesorii din pachetul original, te rugam sa parcurgi urmatorii pasi
1. Fie in pagina produsului comandat de pe EpicKeys.
2. Fie in manualul de utilizare pe care l-ai primit in colet sau in format electronic, pe site-ul producatorului.
3. Daca ai parcurs pasii de mai sus, insa fara rezultat, te incurajam sa completezi Formular de contact impreuna cu detaliile specifice situatiei tale.
4. Daca ai solicitat curierului deschiderea coletului la livrare si ai intampinat probleme, te rugam sa ne mentionezi si acest lucru in formularul completat.
Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez ?
Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare, prin completarea Formular de contact. Orice sesizare ulterioara termenului mai sus mentionat, nu va putea fi solutionata.
Sunt Revanzator / Institutie Publica, pot primi alte preturi?
EpicKeys a dezvoltat un sistem separat de preturi pentru acest tip de client. Puteti verifica conditiile de eligibilitate pentru accesare aici. Te rugam sa ne contactezi pentru a lua legatura cu unul dintre colegii nostri din departamentul comercial.
Cumpar in sistem B2B, pot primi alte preturi?
EpicKeys a dezvoltat un sistem separat de preturi, pentru Companii (B2B) indiferent ca esti StartUp sau Corporatie. Te rugam sa ne contactezi pentru a lua legatura cu unul dintre colegii nostri din departamentul comercial.
Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac ?
Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul Formular de contact, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.
Cum sa te feresti de actiunile de phishing
Informatiile tale confidentiale sunt extrem de importante, iar accesul la acestea trebuie facut doar de catre entitati legitime, care au primit acordul tau explicit. Din pacate, metodele de obtinere frauduloasa a informatiilor personale si bancare s-au inmultit in ultimii ani. De aceea, am creat acest tutorial pentru a te ajuta sa-ti protejezi datele impotriva actiunilor de phishing.
Ce inseamna “phishing” ?
In esenta, “phishing”-ul este o inselaciune desfasurata in spatiul electronic. Aceasta are scopul de a obtine date personale de identificare sau date bancare, prin intermediul unor mesaje electronice care mimeaza entitati oficiale.
Cum identifici actiunile de phishing
De cele mai multe ori, actiunile de phishing sunt de doua tipuri. Primul dintre ele este reprezentat de concursuri, fiind si cea mai raspandita forma. Utilizatorii sunt indemnati sa se inscrie prin acordarea datelor confidentiale, sub pretextul premiilor garantate (telefoane mobile, console gaming, carduri cadou sau alte produse foarte populare).
Al doilea tip de actiune de phishing consta in primirea de mesaje din partea unui serviciu ce solicita actualizarea datelor de identificare, pentru a evita stergerea contului. Toate aceste mesaje mimeaza foarte bine aspectul si modul de adresare al serviciului real, motiv pentru care trebuie sa te asiguri de anumite lucruri atunci cand acorzi datele tale personale.
Ce masuri de siguranta poti lua atunci cand acorzi date confidentiale
Primul lucru pe care trebuie sa il stii este ca informatiile confidentiale, in special cele bancare (numar card, data expirare, cod CVV, PIN), nu vor fi solicitate vreodata nici de entitatile financiare, nici de magazine online precum EpicKeys.ro.
Iti recomandam sa eviti concursurile cu conditii de participare prea bune ca sa fie garantate. Cel mai frecvent mecanism intalnit in astfel de actiuni de phishing este abonarea la newsletter si castigarea garantata a unui card cadou.
Cumpara intotdeauna de pe website-uri cunoscute, ce contin elementele de securitate pe care le poti identifica rapid. Acestea sunt:
1. Conexiune securizata, marcata prin simbolul unui lacat inchis. Acesta este afisat inaintea adresei website-ului. Ex: www.empendo.ro
2. Conexiune securizata HTTPS, marcata prin prezenta protocolului https://, afisat in fata adresei website-ului.
3. Adresa reala a website-ului, in cazul nostru EpicKeys.ro si nu prescurtari ciudate de domenii/subdomenii.
4. Website-ul are in partea de jos (footer) datele firmei la “vedere” cat si alte elemente de identificare a veridicitatii acestuia.