Cum poti returna produsele cumparate?

Produsele cumparate de pe www.epickeys.ro pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice conform OUG 34/2014, de catre persoanele fizice.

Pentru returnarea produselor cumparate trebuie sa inregistrezi o cerere oficiala de Retur, completand acest Formular de retur sau direct la easybox Sameday, va trebui sa stii numarul comenzii primite pe e-mail. Nu uita sa verifici restrictiile si conditiile de transport in easybox.

Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a fi nevoit sa-si justifice decizia. Conditiile de eligibilitate pentru a efectua un retur, sunt descrise mai jos.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

Porti raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare din partea ta.

CONDITII DE RETUR

Returnarea produselor cumparate

Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si transport.

Produsele sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator sau de distribuitor pe ambalaj. Sigiliul trebuie sa fie prezent in mod obligatoriu, absenta acestuia va duce la invalidarea automata a cererii de retur.

Prezenta sigiliului este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator sau distribuitor. Deteriorarea sigiliului aduce dupa sine anularea automata a cererii de retur.

  • Returul se face cu etichetele initiale intacte (returnarea produselor cumparate), certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Lipsa accesoriilor poate invalida acceptarea cererii de retur.
  • Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesoriile.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Licentele digitale nu se pot returna o data ce au fost emise catre consumatorul final, dupa confirmarea platii. Acest tip de licenta este unica si nu se poate refolosi.

Format digital (electronic) = produs aflat pe un calculator ca si document, imagine, film, sau arhiva si asa mai departe.  Acest tip de produs nu este fizic si nu se poate verifica daca produsul a fost sau nu activat.

O licenta deja achizitionata se poate inlocui doar daca aceasta nu este conforma cu descrierea ei din website, sau daca din diverse motive nu este functionala.

Chiar daca s-a achizitionat o licenta pentru un produs gresit, aceasta nu poate fi inlocuita. Licentele  electronice se pot inlocui, dar nu returna, doar in cazul nefunctionarii acestora in maxim 24 de ore de la dovada nefunctionarii si anume poza cu eroarea primita si poza cu id-ul de instalare in cazul licentelor Office si Microsoft.

Potrivit OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, art. 16 Exceptari de la dreptul de retragere, produsele comercializate pe acest site se incadreaza la punctul m) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

Poti anula comanda in curs doar daca nu s-a confirmat plata acesteia. O comanda finalizata este considerata o comanda livrata si nu se mai poate anula.

Comenzile finalizate sunt comenzi a caror plata a fost confirmata.

Platile cu cardul sunt confirmate imediat dupa plata. Platile prin transfer bancar sunt confirmate in functie de ziua platii si banca din care se plateste. Platile in sistem ramburs sunt confirmate numai dupa incasarea de la curier a sumelor aferente.

Licenta este unica. In momentul in care ati activat-o pe un dispozitiv acea licenta nu mai poate fi folosita de altcineva. Din acest motiv cheile de produs nu pot fi returnate.

Unele licente pot fi nefunctionale din cauza unei greseli de transmitere a licentei. Printr-o anumita eroare se poate sterge din greseala un caracter din cheia de produs facand ca aceasta sa fie incompleta sau trimiterea unei licente de la alt produs fata de cel comandat.

In cazul in care intampinati o problema tehnica sau de orice alta natura si licenta nu se poate activa sau nu functioneaza corespunzator, ne puteti contacta in termen de maxim 48 de ore de la achizitie, pentru a  solutiona problema. In cazul in care nu se poate solutiona problema in cel mult 24 de ore de la sesizare si se constata ca problema este din cauza licentei va vom inlocui imediat licenta cu una functionala.